31.08.2011

radyo tutkusu

Eskiden her derdim keşke radyo televizyon okusam diye ama olmadı. Üniversiteye başlayınca açıköğretimden gireyim dedim o iş de yattı lan ne alaka benim bölümle diyerekten. Ama hep kalmıştır içimde şu radyo işi. İnsan ev alınca içine neler koyacağını hayal eder ya, ben de kocaman bir radyo olup evimin en güzel köşesine koymak istiyorum. Ruh halime göre bir istasyon açıp balkonuma oturup serin serin manzara eşliğinde sevgilimle öpüşmek istiyorum.




Bir de her ne kadar kral tvde aşk ilanı yapmak düzeyinde olsa da bir gün (umarım o gün çabuk gelir) sevgilime "aşşkımmm şu kanalı aç çabuk çabuk" deyip radyodan aşk ilanı yapmak istiyorum. O kadar seveceğim biri çıkarsa karşıma bu malozluğu yapacağım cidden. Ne var yani klişe ama bence böyle klişe şeyler tat katar ilişkiye. Güzel de bir anı olur. Evet hemen bir radyo ve aşka ihtiyacım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder