8.04.2012

zayıflamanın en iyi yolu: psikolojik sorunlar

Dünyanın en sağlıklı insanı olarak diyebileceğim şey budur. En son ne zaman doktora gittiğimi hatırlamıyorum bile. Hele kilo olarak bugüne kadar hiç sorunum olmadı. Anlayacağın taş gibi bünyem var. Ama gel gör ki ne zaman bi iç sıkıntım olsa bünyem alt üst oluyor. İnsan zaten duygusal bi ilişkinin içine girince iştahı falan kesiliyor, sonrasında bitince de acıdan bir şey yiyecek hali kalmıyor depresyon vs. Sonra bi bakmışsın, hooopp gitmiş kilolar..

Benim fazla kilom yok ama bu olaylardan sonra daha da zayıfladım. Şimdi da pollyanna moduna geçip kilo alma aşamasındayım. Sonra fazla artarsa yine bi ilişkiye girip normale dönerim.

Pek karamsar biri olmamama rağmen yine de bu tür şeyler beni de etkiliyor. Daha doğrusu etkiliyormuş.. Bir gün arkadaşlarla içki içince anladım bunu. Normalde sarhoş olunca çok neşelenen ben, son defasında köpek gibi ağlayıp sabaha kadar kusmuştum. Tabi bunu yaparken içimdeki nefreti ve bana bunu çektiren kişiye olan son duygu kırıntılarını da kusmuşum. Ki hepsi geçip gitti.
O gün 2 kilo verdiğimi unutmam.

Ama dedim ya geçti. İnsan içinden atarken aşkı sevgiyi bir kilo kaybı yaşıyor haliyle. Bende 2 kiloymuş. Sadece 2 kilo. Ve o da gitti artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder